Zoeken in deze blog

donderdag 26 mei 2011

Inzetkast

Ik heb sinds kort een inzetkast in mijn trapkast in gebruik en dat bevalt uitstekend! De extra opbergmogelijkheid is ideaal. Hoewel het misschien niet het eerste is waar je aan denkt, berg ik er de schoenen van de kinderen in op. Die stonden altijd rommelig in de gang, waar geen ruimte is voor een grote schoenenkast.
Daarnaast hou ik nog genoeg ruimte over voor andere spulletjes. Voor ik de inzetkast kreeg was ik even bang dat het vervelend zou zijn om hem weg te draaien als je bij de ruimte erachter wilt zijn, maar dat is behoorlijk meegevallen. Verder is de inzetkast ietwat gekanteld gemonteerd, waardoor hij vanzelf weer terugvalt; daardoor blijven de spullen netjes staan en vallen ze niet voorover als je de inzetkast opendraait.
Vaak is het moeilijk zo'n diepe kast overzichtelijk te houden, maar dat is nu meteen opgelost.'
Gabriella