Zoeken in deze blog

dinsdag 7 december 2010

Pas je kast aan je kleding aan

'Jarenlang had ik alle kleding in een kledingkast van 60 cm diep, maar het was altijd tobben met kleding die opgevouwen op stapels lag, want daarvoor was de kast te diep en waren de planken te breed. Twee stapels achter leggen vond ik onhandig; te onoverzichtelijk en bovendien onpraktisch omdat ik niet goed bij de kleding op de achterste stapel kon. En de stapels naast elkaar werden ook snel rommelig, want ze vielen makkelijk om.
Tegenwoordig heb ik smallere kast van 60 cm diep, die precies breed genoeg is om in twee rijen boven elkaar alle kleding op hangers op te hangen. Daarbij heb ik een bijpassende ondiepere kast met vakken gekocht, die de goede maat hebben voor één stapeltje legkleding per vak. De stapels hebben nu aan 2 kanten een 'steuntje' en kunnen niet meer omvallen. En de vakken zijn ook erg handig om de kleding op soort te sorteren. Ik heb nu goed overzicht in mijn kast, hij blijft netjes opgeruimd en ... door de ondiepere kast heb ik ook nog eens een meer ruimte in mijn slaapkamer!'
Anette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten