Zoeken in deze blog

dinsdag 7 december 2010

Laatje voor iedereen

'Naast pilletjes, crèmes etc. slingerde er vaak in de keuken van alles rond op het keukenblad. Hier ergerde ik mij aan. Om een einde te maken aan het rommelig aanrecht heb ik een plastic sorteerbakje met 4 kleine lades gekocht. Op het bovenste vakje plakte ik een sticker met daarop “algemeen”. Op het eerstvolgende laatje de naam van mijn man, die daaronder was bedoeld voor onze kids en tenslotte een laatje voor mezelf.
Hup, alle crèmes, pilletjes maar ook elastiekjes, haarclips, mijn favoriete ringen, horloges per persoon opgeruimd in het eigen laatje. In de keukenkast en klaar! Nooit meer kleine prullaria op het aanrecht, nooit meer mijn favoriete ring kwijt op het moment dat ik ’s morgens in alle haast de deur uit wil, en alle crèmes binnen handbereik...'
Tanja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten