Zoeken in deze blog

dinsdag 7 december 2010

Vakantiepaklijst

'Ter voorbereiding van onze vakantie(s) heb ik inmiddels een paklijst gedownload die ik steeds weer opnieuw gebruik. Dat maakt het werk vooraf al een stuk makkelijker. Maar dan nog gebeurde het dat ik lucifers vergat of de vuilniszakken. Voor deze kleine dingen die je altijd, en vaak direct na aankomst, nodig hebt, heb ik nu een Vakantieblik. Gewoon een blik, met grote letters erop gezet Vakantie, en gevuld met handige dingen zoals lucifers, een pen, schaartje, vuilniszak, klein flesje afwasmiddel, zakmes, theelichtje/kaars, tubetje wasmiddel, vaatwastablet, paar wasknijpers, elastiek en stukje touw. Dit blik gaat nu standaard mee en de inhoud is voldoende voor de eerste 2 dagen. Daarna zijn er wel ergens winkels open. Na de vakantie check ik de inhoud, vul aan en zet het blik achterin de kast, grijpklaar voor de volgende vakantie. Ook handig voor (lang) weekendje weg.'
Marie-Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten