Zoeken in deze blog

maandag 6 december 2010

Badkamer en jezelf poetsen!

'Wat ik altijd doe is, nadat ik mijzelf volledig heb ingesopt en gewassen en de crèmespoeling haar werk laat doen, vervolgens de ruimte waarin we douchen en badderen schoonmaken terwijl ik daar zelf nog in sta. Zo voorkom je deze anders zo natte ervaring en bespaar je niet alleen water, maar ook veel tijd. Het is dan óf een half uur onder de douche staan, nutteloos bijna. Of een half uur lekker uitgebreid douchen en de ruimte meteen schoonmaken. Na afloop maak ik alles droog met een extra grote ramentrekker en poets de kraan nog even op, nadat ik me met diezelfde handdoek daarvoor al heb gedroogd. Met een half uur is jouw badkamer helemaal schoon en fris, net als jezelf trouwens!'
Daphne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten