Zoeken in deze blog

maandag 6 december 2010

En de winnaar is...

'Mijn favoriete bespaartip is: doe mee met prijsvragen, serieus! Zoek wat je nodig hebt, heb een beetje geduld en probeer het eens te winnen. Zo heb ik al eens een wasmachine gewonnen. Dit jaar wilde ik graag een laptop of notebook kopen, maar ik stelde het steeds uit, ondanks aandringen van mijn man. Inmiddels heb ik er een gewonnen. Wij wilden ook altijd dolgraag naar Disneyland Parijs, maar hadden er het geld niet voor. Uiteindelijk heb ik het vorig jaar gewonnen. Iedereen happy: man, kinderen én de huishoudportemonnee. Boeken(bonnen), dvd´s, bonnen voor bioscoop en theater kun je bij veel acties winnen. Altijd leuk, ook om als cadeautje weg te geven. Dingen die je wint hoef je niet te kopen! Dat bespaart pas echt. Het betekent wel dat je niet alles ogenblikkelijk krijgt natuurlijk, dus je leert gelijk een beetje geduld oefenen. Goed voor je innerlijke ontwikkeling, zeg maar :-)'
Ulrike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten