Zoeken in deze blog

woensdag 6 januari 2010

Fotoalbums dubbel bestellen

Als het niet te duur is dan bestel ik van de digitale fotoboeken (zoals bijv. bij Hema of zo, je kent ze wel) een extra exemplaar voor mijn zoontje Micha zélf later. Ik vind het zo jammer dat de helft van mijn kinderfoto's nog bij mijn familie / ouders in de kast staan. Sommige heb ik dan weer wel, maar daarvoor geldt het omgekeerde van hierboven; dan heeft mijn vader ze niet meer en dat vindt hij dan weer jammer. Dus: ik bestel van alles 2 exemplaren. Vind ik het te duur worden, dan kies ik bewust een goedkopere versie, maar ik bezuinig niet op dit principe. Ik zet er ook meteen zijn naam in en leg het apart. Die van ons zijn dan gewoon het 'inkijkexemplaar'. De andere is voor hem, voor later.
Joanna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten