Zoeken in deze blog

woensdag 2 december 2009

Goedkoper boodschappen doen

Doe gewoon 1 x in de week grote boodschappen met een lijstje en daarop de planning voor het eten in die week. Je koopt zelden teveel, alles wordt gebruikt en je koopt heel gericht. Ik let natuurlijk wel op aanbiedingen maar alleen de echte waar ik wat aan heb. Als je 1 x per week boodschappen doet, kom je maar 1x in de verleiding om met meer thuis te komen. Ook leer ik mijn kinderen dat 'op echt op is' tot ik weer boodschappen ga doen. Ik doe op deze manier per week voor 2 volwassenen en 2 kinderen( 14 en 9) en 3 katten boodschappen voor gemiddeld 65 euro. En ik hoef echt niet op een houtje te bijten. Alles is er, fris, chippies, broodbeleg, kaas en verse groenten. Ook wasmiddel van gewoon merk en heus niet van alles het allergoedkoopste!
Elfriede

Geen opmerkingen:

Een reactie posten