Zoeken in deze blog

woensdag 2 december 2009

Ruimte besparen dankzij auto

Als je 1 keer per week met de auto boodschappen doet zodat alles in 1 keer mee kan nemen, zet dan je lege flessen, oud papier, en flacons (alles wat in containers gaat) gewoon al in de auto als je er in stapt. Ik zet elke avond wel iets bij de deur, gooi het 's ochtends - wanneer ik mag aansluiten in de file - in de achterbak en als ik op vrijdag uit m'n werk meteen boodschappen ga doen, kan ik alles zo weg gooien. dat scheelt me weer ruimte in de keukenkast voor lege flessen et cetera, de achterbak van de auto stond toch al leeg, en ik vergeet nooit meer de boel weg te brengen. Want het boodschappenkrat past er tenslotte alleen in, als je de oude spullen weggedaan hebt!
Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten