Zoeken in deze blog

donderdag 3 december 2009

Snel opruimen

Ik ruim iedere avond even 10 minuten op. Het is fijn als alles netjes is als ik weer wakker word. Daarnaast heb ik mezelf aangewend om ieder "loopje" te gebruiken. Als ik naar de keuken moet om koffie in te schenken, dan kan ik net zo goed de jas over de stoel meenemen en aan de kapstok hangen. Ik moet toch door de hal voordat ik de keuken kan bereiken. Eenmaal in de keuken moet ik nog een minuutje wachten tot de koffie klaar is. Een mooi moment om de keukenschaar op te bergen in de juiste la. Het is niet de bedoeling om de hele keuken op te ruimen, je komt er immers om koffie te halen. Het is ook niet de bedoeling dat je extra gaat lopen, maar door ieder normaal loopje als opruimmoment te gebruiken ruim je per dag toch wel heel veel op, veel meer dan je denkt. En alles wat je in die loopjes opruimt, hoef je niet meer te doen bij je 10 minutenrondje.
Claudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten