Zoeken in deze blog

donderdag 3 december 2009

Samen stofzuigen

Ik vind in je eentje stofzuigen vaak niet zo handig, omdat je ook
tegelijkertijd moet opruimen, dingen verschuiven, etc.
Mijn dochter van vijf vindt stofzuigen gelukkig erg leuk, vooral met
de verschillende hulpstukken. Nu laat ik haar dus stofzuigen en maak
ik voor haar de ruimte, dwz haal kussens van de bank, planten van de
vensterbank, speelgoed van de grond, stoelen opzij, werkt echt heel
goed. Als ze alles heeft gedaan, zet ik de spullen weer terug, en soms
doe ik het nog even lichtjes over. Toch werk je met zijn tweeen
misschien wel drie keer zo snel, stofzuigen is tenslotte al vervelend
genoeg. Bovendien hebben we een Dyson, dus ze kan precies zien wat ze heeft opgezogen.
Christine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten